Schimbul si returul produselor

Formular de retur(download) 

 

Schimbul si returul produselor

Vrem sa-ti fim alaturi si sa-ti oferim sprijinul si suportul nostru nu numai inainte de finalizarea comenzii, ci si dupa ce ai primit produsele.

Astfel, daca doresti sa schimbi sau sa returnezi un produs, vei putea face acest lucru in termen de 14 zile calendaristice, de la data primirii coletului in conditiile de mai jos:

  1. In primul rand, in termenul de 14 zile va trebui sa ne anunti intentia de a returna/schimba produsul, in scris, prin intermediul adresei de e-mail office@maralyn.ro. Te rugam sa ne transmiti prin acest mesaj atat datele tale de identificare cat si datele produsului pe care doresti sa-l schimbi sau sa-l returnezi si de asemenea daca motivul pentru care doresti sa schimbi sau sa returnezi produsul il constituie o defectiune a acestuia
  2. Instiintarea pentru returnarea produsului si returnarea efectiva a produsului sa fie facuta in 14 zile de la momentul primirii coletului.
  3. Pentru o comunicare buna si rapida, te rugam sa completezi Formularul de retur disponibil mai sus si sa ni-l transmiti. Mentionam ca nu este suficient doar sa trimiteti produsele inapoi, fara o instiintare prealabila.
  4. Produsele realizate pe masurile particulare ale clientului nu se pot returna sau schimba, decat daca prezinta defecte de executie.

 5. Ne poti returna produsul EXCLUSIV prin curier (orice firma de curierat aleasa de tine, nu prin Posta Romana), cu RAMBURS 0 Lei, iar pe colet sa fie mentionat numele cu care s-a plasat comanda.

       Ramburs 0 lei - se refera la faptul ca pe coletul pe care il veti expedia catre noi nu poate fi trecuta suma pe care noi o vom restitui. Aceasta suma se va restitui dupa deschiderea coletului de catre noi si verificarea produsului, in contul bancar indicat de tine. Rambursul 0 nu se refera la taxele de transport.

  1. Pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare.
      7. Dupa ce produsele ajung la noi, vom verifica daca sunt indeplinite criteriile de schimb sau retur.
       8. Te rugăm să returnezi produsul intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele neconforme.

9. Ai obligatia legala de a avea grija de produs/e cat timp se afla in posesia ta.  Returul sau schimbul se poate face numai cu respectarea urmatoarelor conditii intrunite cumulativ:

  • Etichetele si sigiliile trebuie sa fie intacte;
  • Produsul sa nu fi fost purtat, modificat, spalat sau deteriorat (cu exceptia defectelor deja semnalate de catre cumparator in mailul de solicitare a returului), produsul sa nu prezinte mirosuri impropii;
  • Sa ai factura si/sau bonul fiscal care a insotit produsul.
  • Sa ai orice alte materiale promotionale, vouchere sau obiecte primite cadou de la noi la achizitionarea produsului, intacte, in ambalajul original.
  1. Daca aceste conditii sunt indeplinite iti vom returna banii in contul bancar indicat de tine in termen de 14 zile.

- pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata, plata facandu-se in lei. 

Cheltuielile de transport nu vor fi rambursate.

ATENȚIE !

 La promotiile care ofera transport gratuit pentru cumparaturi de peste o anumita suma, in cazul returului produsului/produselor, taxa de transport se va deduce din suma care va fi rambursata. 

Costurile de transport pentru schimb /retur sunt suportate integral de catre cumparatori, exceptie facand cazurile in care motivul schimbului/ returului a fost din vina noastra.

Coletele ce contin produsele returnate pot fi desfacute cu filmare video, pentru a evidentia orice posibila problema cu produsul/produsele sosit. 

Este important sa retineti faptul ca retururile/schimburile neidentificate vor fi returnate expeditorului. 

In cazul in care nu sunt indeplinite conditiile de retur, te vom instiinta despre acest lucru prin e-mail si/sau la nr. de tel. furnizat in comanda si iti vom returna produsele prin curier, plata transportului intrand in sarcina cumparatorului. In cazul in care refuzi sa accepti coletul, ne rezervam dreptul de a pastra produsul si suma corespunzatoare care a fost platita.

 

Adresa firmei pentru retur:

Bucuresti, str Veronica Micle, nr 24, bl C1, sc A, et 10, ap 43, Sector 1

0732102967

 Produsele facute la comanda sau personalizate.

Produsele livrate in urma comenzii au fost personalizate in conformitate cu masurile si preferintele de design ale Beneficiarului. Avand in vedere caracterul unic al acestor produse, Beneficiarul recunoaste ca acestea nu pot fi returnate sau schimbate dupa predare, cu exceptia situatiilor in care produsele prezinta defecte sau nereguli imputabile producatorului, si care nu puteau fi descoperite la predarea bunurilor.

Produsele personalizate dupa specificatiile clientilor, se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform O.G. 34/2014, in cazul in care Cumparatorul opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre Cumparator, produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.